tisdag 12 juli 2016

Bortfiltrerade meddelanden på facebook

Idag har jag lärt mig något nytt. Facebook filtrerar bort meddelanden, som man sedan ska godkänna. Jag trodde att jag hade min meddelandefunktion öppen för alla och att jag alltid fick veta om det kommit in meddelanden!
Nu hittade jag de där filtrerade meddelandena. Det var fjorton stycken, några ett par år gamla.
Det fanns ett från en f.d. partikamrat med förklaring till yrkande som de hade lagt, det fanns ett från en kvinna som hade gett mig "Tummen upp" och som ville stärka mig att inte ge upp debatter. Där fanns ett mejl från en före detta elev till mig från 1977 (!) på KV : s invandrarundervisning i Lund.  Resten var från män som tyckte att jag var så vacker (!) och ville ha kontakt med mig. Kul att de gillar mina foton!
Sedan måste jag undra om halva U.S Army i Kabul gemensamt granskar mina bilder, så många vänförfrågningar (icke-accepterade) som jag har fått från sådana äldre män, bland andra.

Inga kommentarer: