söndag 30 juni 2019

Konstigheter

Om ni läser en del konstiga spekulationer om mig på en annan blogg, så är detta bara konstigheter.                                                                                    
Jag anser inte att man löser interna partipolitiska frågor i första hand i media och i andra hand internt, utan i omvänd ordning.
Inte på något sätt förväntade jag mig att EBT skulle driva 12-veckors gräns för fri abort. Vad det där  om att jag skulle vara besviken över att hon inte gjorde detta är, förstår jag inte alls Jag har varken sagt eller skrivet något i en riktningen, och absolut inte kopplat till samvetsfriheten.
Folk kan väl få fantisera fritt om både det ena och det andra, men det är väl bra om de inte blandar in andra människor i sina fantasier om orsak och verkan.

Inga kommentarer: