torsdag 13 oktober 2016

Denna sjuka, sjuka värld...

Jaha, nu springer det runt clowner och skrämmer upp folk! Vad är det för sjuka samhällen som finns idag?
Så fort man sätter på nyheterna vräks ju hemskheterna över en.

Även på min e-post vräks trakasserierna fortfarande över mig av en tidigare relation. Ingenting verkar hjälpa för att få slut på detta.
Tänk att inte kunna lämna något med lite värdighet i behåll!

Det lönar sig inte att polisanmäla! När jag tidigare gjorde en polisanmälan för att jag hade varit utsatt för förtal och lögner på personens blogg, var polisen inte ens intresserad av underlaget för anmälan, utan åklagaren lämnade den bara utan åtgärd. Vem förvånar sig över alla historier som har lämnats utan åtgärd av kvinnor som sedan har blivit misshandlade eller till och med mördade?
Nu tror jag inte att detta skulle drabba mig, inte från den här personen, men dessa oändliga trakasserier tröttar mig!
Och jag vet inte hur jag ska få slut på dem! Något tips?

Inga kommentarer: