måndag 1 augusti 2016

Synd att ingen stöttade mig!

Den interna kritiken mot att Ebba Busch Thor har deltagit i Prides  vulgära uppvisningar är enorm. Det var ju denna vulgaritet som  jag kritiserade! Jag har väl inget emot människors lika värde eller rättigheter för samkönade par. Tvärtom!

Men det är ju väldigt synd att ingen av mina partikamrater stöttade mig offentligt i det jag skrev. De gjorde ju tvärtom, påstod att det var förskräckligt! Fast förklaringen är kanske att de här i Blekinge duperas av RFSL!
Nu har jag dock fått vetskap om att en del har vaknat och instämmer i det jag skrev i debatten.

Hade någon stöttat mig öppet så hade Seniorföreningen här i Blekinge haft kvar sin ordförande. Där i Seniorförbundet gick de ju ut före Pride och bad EBT att inte delta.
Ett parti som KD borde inte skylta i sammanhang, där det kan uppfattas som att man stöttar dekadens och perversiteter!
Människors lika värde sitter inte i gränslöshet och normlöshet!

Inga kommentarer: