torsdag 1 januari 2015

Året som gick

Facebook har gjort en årssammanställning, som alla vet som är där. Det blev nog ett ganska konstigt urval på de flesta av oss. På min såg det ut som om jag mest nostalgiskt tittat tillbaka och vårdat mina föräldrars minne vid deras födelse- och dödsdagar.
Jag ska här visa några bilder från året som gick.



Januari. Besök hos dottern och hennes familj i Stockholm, ovan med en kär 14-årig hund, nu avliden.


Biltur hemmavid, Järnavik, 4 februari på sen eftermiddag.



Årsmöte i Skrivarklubben i Blekinge, februari.


Trevligt logemöte med teprovning, februari.


Min hemgjorda födelsedagstårta 20 februari.


Guidning före benskada. Sedan blev det inga guidningar på sommaren.


En av årets debattartiklar.


Spf- möte inför påsken.


Påsk i Stockholm.


50-års antologin för Skrivarklubben i Blekinge.


Midsommarfirande i Järnavik med Mr X och en väninna.


Sommarutflykter i Blekinge med Mr X, som var på besök och firade sin 70-årsdag.


Tingsryd.


Region Blekinges värdskapsutbildning klar 30 juni.


Under partytältet.


Gillades även av Bellman.


Gamla goda vänner på besök från Skåne.


Den årliga kräftfesten på gatan i september.


Fortsättning på akvarellmålningscirkeln.


Julbesök i Lund hos sonen och sonhustrun och mysiga katter.



















Inga kommentarer: