lördag 24 oktober 2020

Tänk om vi pratar med varandra!

Ibland blir man förvånad över vad män berättar om föregående kvinnor. Och ibland har de t.o. m. kontakt med dessa och ser dem som sina vänner.

Jag lovar att jag har information som garanterat skulle innebära att en sådan vänskap för alltid skulle vara slut om kvinnan fick vetskap om den. Hur vågar männen lämna ut någon så?

Ja, det är mycket som kan förvåna en! Och skrämma en också. För vem vill ha en relation  med den sortens män?

Förvånansvärt är det  naturligtvis också att mitt senaste ex. tycker att det är en ren artighet att skicka mejl till mig där han också säger att han saknar mig. Tycker nuvarande kvinna att detta är naturligt och ok? Män är konstiga ibland!

Och tänk om vi kvinnor pratar med varandra och delar information. Detta har hänt förr i historien! Ibland finns det en sorts systerskap.

 

Inga kommentarer: