lördag 17 oktober 2020

Är han dement kanske?

 Det är obehagligt när människor ljuger, och man inte känner igen verkligheten.

Men så tänkte jag att Mr kanske är dement och tror att han talar sanning.

I min almanacka står att jag bröt med Mr den 23 februari. Efter detta betraktade jag mig som fri och gick med i en singelklubb, där man måste var singel.Jag hade då också kontakt med några män där.

Nu påstår Mr idag att han gjorde slut i mars.Hoppsan! Då skulle jag ha varit i klubben på falska premisser. Jag vet inte om han inte minns hur det var. Annars har jag ett mejl där han i mitten av mars skriver att han så länge som möjligt hoppades att det skulle bli en fortsättning mellan oss.

Snurrigt värre alltså!

I vilket fall är jag varken intresserad av honom eller hans nya kvinna!

Jag har faktiskt fullt upp med min egen starka kärlek till en man i en relation som vi kom in i en andra våg i. Denna tar min kraft och allt mitt intresse.






Inga kommentarer: