onsdag 2 november 2016

Puh,suck och stånk!

Det började i morse med att SVT Blekinge ringde efter att ha sett "Tummen ner" från mig om hemsidan för Skrivarklubben,som styrelsen inte stod bakom och inte visste något om.
Samtidigt ringde SR P4 Blekinge och ville ha en intervju. Det fick de men per telefon i live-sändning. Jag har lyssnat på den, och den är ok.
Så har jag haft kontakt med webbhotellet i USA, med vår redaktör och en hel del med den övriga styrelsen. Hela dagen har gått åt till detta plus att jag har svarat på några inbjudningar för klubben.

Och jag hade planerat att skriva om elisabetansk teater till vår tidskrift Groblad. Det får bli i morgon i stället. Fast egentligen skulle jag ha varit med på Blekingedagen om digitalisering på BTH idag,men jag hade avanmält mig, som tur var, för hur skulle det ha gått i denna röra?



Elisabetansk teater.


Inga kommentarer: