måndag 2 juni 2014

Att sparka loss

Jag hade trott att syföreningsdamerna, som hade beställt guidning idag, hade backat från den för att tiderna fick ändras då kyrkan inte var tillgänglig som de först hade planerat. Men så återkom de, och då kunde jag inte ge återbud. Benet kändes osäkert, och någon vandring i Brunnsparken vågade jag inte ge mig på. Det var många i gruppen som hade besvärligt att gå så vi löste det med guidning i bussen och senare i kyrkan, där de fick sitta medan jag pratade.
Det var en trevlig grupp och en duktig och trevlig chaufför, som ni ser på bilden. 
Men guidningen i morgon har jag lämnat över till en kollega.
Nu ska jag gå i ide från sådana aktiviteter ett tag. 


Just nu är det som vackrast i Brunnsparken för nu blommar rododendronbuskarna.



Inga kommentarer: