lördag 30 november 2019

Som att spotta i havet eller ropa i skogen

Kanske är det bara så att man blir ointressant med stigande ålder. För det är mycket lite respons jag numera får på det jag skriver. Få kommenterar här, få svarar på min egen privata facebook. Jag får kanske inse att jag betraktas vara ur tiden helt enkelt!
Visst, jag är med i en grupp med 40-talister, och där får jag veta en massa om deras middagar, ofta med bilder på dem,  och om sjukdomar och eventuellt se bilder på deras barnbarn. Men är detta något att diskutera?  Och lägger jag ut bilder från det förflutna, som exempelvis gamla filmstjärnebilder får jag massor av gillanden. Men....!
Och så finns det en och annan tant som har gått in i någon sorts förnyad sexblomstring och hela tiden lägger ut fräckisar. Suck!

Inga kommentarer: