måndag 19 augusti 2019

Får man göra så mot sitt barn?

Är Greta Thunberg på havet? Det är kanske fejk alltihop?
Jag skulle önska att det var det, för jag kan inte släppa tankarna på den unga tjejen på en segelbåt mitt ute på Atlanten i TVÅ VECKOR, säger de!
Är det inte risk för att detta blir ett trauma för livet, för ingen ska inbilla mig att det är en lugn seglats!

Under tiden lanserar hennes mot en avslöjande bok om barnens diagnoser och deras problem hemma. Har barnen godkänt detta?
Vilket förfärligt integritetskränkande tilltag!
Det finns vuxna barn som skriver böcker och avslöjar sina kända föräldrars faktiska liv, ofta inte så positivt skildrat.
Detta är illa, tycker jag. Men att lägga ut sina barns problem till allmänheten är mycket värre. Är det inte det?
Och tänk att uppfattas som kanske hela världens mest kända med Asbergers syndrom!
Fruktansvärt! Myndigheterna borde titta på detta!'

Att låta sin tidigare ångestbenägna tonåring fara ute på en segelbåt över Atlanten är ju ett fruktansvärt tilltag! Är det inte det? Stackars, stackars tjej! Tänk att ha fått en roll som får henne att göra detta!

Inga kommentarer: